Livrare & retur

Livrare

Livrare

Comenzile efectuate pe site-ul IOSA vor fi livrare prin serviciul de curierat Urgent Cargus.

Dupa efectuarea comenzii veti primi pe adresa de e-mail confirmarea și statusul livrarii.

Livrarea se va efectua într-un interval de 24-48 ore de la primirea confirmării (cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică).

În cazul în care vor exista întârzieri în procesarea și/sau livrarea comenzilor, veți fi contactat de un reprezentant al firmei.

Ambalarea produselor

Toate produsele expediate de catre IOSA sunt impachetate comform pentru a asigura transportul in siguranta a comenzii. Va rugam sa verificati starea ambalajului la livrare si sa notificati imediat transportatorul in legatura cu orice defect.

Politica de retur

Poti returna un produs in termen de 14 zile de la primirea acestuia conform legislatiei in vigoare referitor la cumparaturile facute online.

Produsele pot fi returnate cu urmatoarele conditi:

  • se returneaza in maxim 14 de zile de la achizitie si sunt insotite de certificatul de garantie cu data aferenta cumparaturii

  • sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezinta defecte,  sunt in starea lor originala nu au fost deteriorate

  • au toate ambalajele si accesoriile originale atasate, iar acestea nu  prezinte semne de utilizare.

Nu vor fi acceptate pentru returnare bijuteriile purtate, bijuteriile care prezinta urme de uzura datorate manevrarii defectuoase, urme de lovituri, zgarieturi sau orice deteriorari vizibile sau bijuteriile care nu sunt insotite de ambalajul original si factura doveditoare.

Inainte de a returna produsele, te rugam sa ne comunici returul in scris, pe adresa de e-mail contact@iosa.ro, precizand urmatoarele:

 

  1. bijuteria/bijuteriile pe care doresti sa le returnezi

  2. solicitarea inlocuirii piesei cu o alta de aceeasi valoare sau mai mare sau a rambursarii sumei

  3. optional, motivul returului

In cazul in care alegi rambursarea sumei, plata se va face in termen de maximum 20 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la aceasta decizie, si mentionam ca vom rambursa suma produsului returnat dar nu si comisioanele de la terti (trasfer bancar).

IOSA ramburseaza sumele folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de tine pentru tranzactia initiala, cu exceptia platilor realizate prin curier (ramburs) si a cazului in care ti-ai dorit o alta modalitate de plata. In cazul in care ai platit prin curier, vei fi contactat(a) pentru a alege o metoda de plata pentru rambursul sumei.

Costul transportului pentru produsele returnate este suportat de tine, daca produsele nu sunt aduse personal la sediul IOSA.

Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor art. 16, litera c) sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut in art. 9-15 produsele gravate sau realizate conform indicatiilor tale. Legea completa este disponibila aici.

Bijuteriile realizate la comanda si conform indicatiilor tale sau personalizate nu pot fi returnate. Este important sa te asiguri de corectitudinea informatiilor oferite in comanda scrisa.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnari multiple in cazul aceluiasi client.